WarriorCats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
ZoekenZoeken  IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 So much more aware [OPEN] [SPT]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Breakingstar
Admin~Clanleader
Breakingstar


Aantal berichten : 31
Cats Points : 39
Registratiedatum : 03-11-13

-Warrior profile-
Rang:: x. Leader. Leader of Riverclan .x
Leeftijd:: x. 15 dreadful moons .x
Partner:: x. I don't know what's worth fighting for Or why I have to scream. I don't know why I instigate And say what I don't mean. I don't know how I got this way, I know it's not alright. So I'm breaking the habit, I'm breaking the habit, tonight .x

So much more aware [OPEN] [SPT] Empty
BerichtOnderwerp: So much more aware [OPEN] [SPT]   So much more aware [OPEN] [SPT] Emptyma nov 04, 2013 8:45 am

Een rode, gespierde poes gromde kort, en gaapte. Breakingstar opende haar felle, bijna onnatuurlijk blauwe ogen en keek het warme hol waar ze in lag rond. De aarden en rieten muren boven haar maakte dat dit het meest beschutte hol was van het hele kamp. Tja, wat zou je ook anders verwachten van een leaders den? Ze voelde zich nog wel wat onwennig in dit hol, het was haar tweede nacht als leader. Vijf nachten geleden had haar vorige leader Mistystar helaas haar laatste, negende leven verloren toen ze een Windclan warrior aanviel. Het gevecht had ze gewonnen, maar door haar verwondingen en ouderdomsziektes was het haar teveel geworden. Op weg terug naar kamp was ze ineengezakt.
En dus, nu was Breakingtalon -nu Breakingstar- leader geworden. Ze was een mopperige, vijandige kat die snel geïrriteerd was, maar diep in haar was er wel wat vriendelijks te vinden als je haar vertrouwen kon winnen. De ijzige blik in haar ogen kon dan plaats maken voor een vriendelijkere, maar dit duurde meestal niet lang. Ze was niet echt slecht, maar wel koud. Een beetje zoals de vroegere Shadowclan leader Brokenstar, of Blackstar. Ze had nooit begrepen waarom Blackstar Blackstar had geheten, aangezien hij volledig wit was geweest. Maargoed. Wat boeide het ook?
Breakingstar stapte het Riverclan camp -Háár kamp- in. Ze keek met een sympathieke, maar ook strenge blik rond naar de katten die in haar kamp aan het werk waren. Mooizo. Alles ziet er goed uit. Ze besloot dat het tijd was om haar mededeling aan de clan te laten horen. Ze klom de kromme boom op, die door veel katten de crooked tree werd genoemd, en schraapte haar keel luid. 'Mag ik jullie aandacht? Ik heb een clanmededeling.' mauwde ze, haar clan tegemoet. 'Zoals jullie weten is onze oude medicine cat twee dagen voor onze leader Mistystar gestoven, daarom moet hij vervangen worden. Softmilk, jij hebt je een waardige Medicine cat apprentice getoond. Wil jij de taak van Medicine cat op je nemen?' vroeg ze, haar koude blik gericht op de poes beneden. 'En,' vervolgde ze. 'Zou jij mij willen vergezellen op mijn tocht naar de moonstone? Het is tijd voor mijn negen levens.' Ze keek Softmilk aan, wachtend op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Softmilk

Softmilk


Aantal berichten : 19
Cats Points : 23
Registratiedatum : 03-11-13

-Warrior profile-
Rang::
Leeftijd::
Partner::

So much more aware [OPEN] [SPT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So much more aware [OPEN] [SPT]   So much more aware [OPEN] [SPT] Emptywo nov 06, 2013 5:46 am

Softmilk opende haar ogen. Na de weinige rust die ze had gehad kwam de harde realiteit terug. Haar mentor was dood. Nu moest ze het helemaal zelf doen. Om haar dromen nog even vast te houden sloot ze even haar ogen. 'Mag ik jullie aandacht? Ik heb een clanmededeling', klonk het vaag. Softmilk stond op. Ze knipperde de tranen uit haar ogen en rekte zich uit. Ze liep haastig uit de den. Mijn den. 'Zoals jullie weten is onze oude medicine cat twee dagen voor onze leader Mistystar gestoven, daarom moet hij vervangen worden. Softmilk, jij hebt je een waardige Medicine cat apprentice getoond. Wil jij de taak van Medicine cat op je nemen?' Ondertussen was de poes gaan zitten. Haar groene ogen hielden de blik van haar leader vast. "Ja, die taak wil ik en zal ik op me nemen.", miauwde ze lijzig. Ze probeerde de emoties uit haar stem te bannen maar het lukte niet helemaal. 'En... Zou jij mij willen vergezellen op mijn tocht naar de moonstone? Het is tijd voor mijn negen levens.' Softmilk knikte. "Ik zal je vergezellen." Ze liet een korte glimlach over haar lippen komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingstar
Admin~Clanleader
Breakingstar


Aantal berichten : 31
Cats Points : 39
Registratiedatum : 03-11-13

-Warrior profile-
Rang:: x. Leader. Leader of Riverclan .x
Leeftijd:: x. 15 dreadful moons .x
Partner:: x. I don't know what's worth fighting for Or why I have to scream. I don't know why I instigate And say what I don't mean. I don't know how I got this way, I know it's not alright. So I'm breaking the habit, I'm breaking the habit, tonight .x

So much more aware [OPEN] [SPT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So much more aware [OPEN] [SPT]   So much more aware [OPEN] [SPT] Emptywo nov 06, 2013 7:44 am

De roodoranje poes keek Softmilk diep aan. Softmilks' groene ogen stonden zelfverzekerd, maar Breakingstar kon een lichte onzekerheid in haar pupillen ontdekken. "Ja, die taak wil ik en zal ik op me nemen." Zei de gevlekte poes, met slechts weinige emotie in haar stem. Breakingstar knikte goedkeurend. Gelukkig, de clan zou echt niet langer zonder goede medicine cat kunnen. "Ik zal je vergezellen." vervolgde Softmilk. Breakingstar liet de ijzige blik in haar ogen kort smelten, om direct daarna het ijs en de woede over Mistystar terug in haar ogen te laten. Windclan. Argh. Het was Windclan's schuld dat Mistystar gestorven was. Breakingstar pinde haar lange nagels in de schors van de crooked tree. Zodra ze haar levens had, zou ze wel eens met die stomme heidekatten gaan discussiëren. Maar nu had ze belangrijker dingen aan haar hoofd. Ze zuchtte kort, en sloot haar ogen. 'Deze meeting is over.' Ze sprong van de boom af, en kwam met een plofje op de grond terecht. Ze keek rond, en trippelde naar Softmilk toe. 'Zullen we vertrekken? Ik heb zelf geen kruiden nodig, daar hoeven we ons geen zorgen over te maken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Softmilk

Softmilk


Aantal berichten : 19
Cats Points : 23
Registratiedatum : 03-11-13

-Warrior profile-
Rang::
Leeftijd::
Partner::

So much more aware [OPEN] [SPT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So much more aware [OPEN] [SPT]   So much more aware [OPEN] [SPT] Emptydo nov 07, 2013 8:26 am

Breakingstar sloot de vergadering af. Softmilk bleef kalm zitten. 'Zullen we vertrekken? Ik heb zelf geen kruiden nodig, daar hoeven we ons geen zorgen over te maken.' "Als je naar de Moonstone gaat mag je ook niets eten dus reiskruiden ook niet...", mompelde ze even ter in formatie. "Ik vang wel iets op de terug weg.", vervolgde ze. Ze stond op en kromde haar rug. Een halve grijns verscheen op haar gezicht. "We gaan de WindClan wel eens terug pakken"
Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingstar
Admin~Clanleader
Breakingstar


Aantal berichten : 31
Cats Points : 39
Registratiedatum : 03-11-13

-Warrior profile-
Rang:: x. Leader. Leader of Riverclan .x
Leeftijd:: x. 15 dreadful moons .x
Partner:: x. I don't know what's worth fighting for Or why I have to scream. I don't know why I instigate And say what I don't mean. I don't know how I got this way, I know it's not alright. So I'm breaking the habit, I'm breaking the habit, tonight .x

So much more aware [OPEN] [SPT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So much more aware [OPEN] [SPT]   So much more aware [OPEN] [SPT] Emptydo nov 07, 2013 9:11 am

"Als je naar de Moonstone gaat mag je ook niets eten dus reiskruiden ook niet..." mauwde Softmilk. Breakingstar knikte, lichtelijk geïrriteerd door het feit dat de medicine cat kennelijk dacht dat zijzelf dat niet wist. 'Ik weet het' mauwde ze. "Ik vang wel iets op de terug weg." Breakingstar glimlachte. Mooi, zorgen hoefde ze niet te hebben over Softmilk. Ze wist wel dat Softmilk sterk was, ze zou een fantastische warrior geweest zijn. Maargoed, het was haar keus geweest om haar clan te dienen als medicine cat. Plots verscheen een halve grijns op Softmilk's gezicht. "We gaan de WindClan wel eens terug pakken" Breakingstar begon te grinniken. 'Dat zullen we zeker!' Ze trippelde een paar passen richting de kampuitgang. 'Ben je klaar, denk je?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Softmilk

Softmilk


Aantal berichten : 19
Cats Points : 23
Registratiedatum : 03-11-13

-Warrior profile-
Rang::
Leeftijd::
Partner::

So much more aware [OPEN] [SPT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So much more aware [OPEN] [SPT]   So much more aware [OPEN] [SPT] Emptyvr nov 08, 2013 6:18 am

'Dat zullen we zeker! Ben je klaar, denk je?' Softmilk grijnsde. "Waarom zou ik dat niet zijn." In een paar sprongen was ze al bij Breakingstar. Ze stapte naar de rosse poes en hief trots haar kop in de lucht. De wind woei door haar dikke, lange vacht. Ze genoot ervan.

~Maak jij het topic aan voor naar de Moonstone te gaan?~
Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingstar
Admin~Clanleader
Breakingstar


Aantal berichten : 31
Cats Points : 39
Registratiedatum : 03-11-13

-Warrior profile-
Rang:: x. Leader. Leader of Riverclan .x
Leeftijd:: x. 15 dreadful moons .x
Partner:: x. I don't know what's worth fighting for Or why I have to scream. I don't know why I instigate And say what I don't mean. I don't know how I got this way, I know it's not alright. So I'm breaking the habit, I'm breaking the habit, tonight .x

So much more aware [OPEN] [SPT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So much more aware [OPEN] [SPT]   So much more aware [OPEN] [SPT] Emptyvr nov 08, 2013 7:27 am

Softmilk sprong op, naast Breakingstar. Breakingstar knikte goedkeurend naar Softmilk, waarna ze haar blik weer voor zich richtte. "Waarom zou ik dat niet zijn?" zei de gevlekte poes naar Breakingstar. De roodoranje poes deed een pootstap naar voren, richting de kampuitgang. Ze was klaar voor haar nieuwe taak.

[Is goed :3 Komt eraan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





So much more aware [OPEN] [SPT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So much more aware [OPEN] [SPT]   So much more aware [OPEN] [SPT] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
So much more aware [OPEN] [SPT]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WarriorCats :: Rivierclan :: Rivierclankamp-
Ga naar: