WarriorCats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
ZoekenZoeken  IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Miss. Pineapple

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Hiddensight

Hiddensight


Aantal berichten : 3
Cats Points : 5
Registratiedatum : 03-04-14
Leeftijd : 23

-Warrior profile-
Rang::
Leeftijd::
Partner::

Miss. Pineapple Empty
BerichtOnderwerp: Miss. Pineapple   Miss. Pineapple Emptydo apr 03, 2014 4:02 am

hellow^^
ik ben Hanna (ja, zonder 'h' op het einde), en jullie kennen me misschien al van het andere warrior cats forum. Mijn bijnamen zijn Hannanas, Pineapple en Hannibal. Momenteel ben ik 13 jaar, ik ben een meisje en zit in het eerste middelbaar (had in het tweede moeten zitten, maar door een hoop toestanden heb ik ergens een jaar over moeten doen, wat dus niet mijn schuld was!) Mijn favo-boeken zijn 'warrior cats' (duh), 'de hongerspelen' en 'het eiland van dr. Franklin' (niet echt een bekend boek, maar erg aangrijpend en zeker het lezen waard!) Mijn hobby's zijn lezen en tekenen, op deviantart vind je me ook terug als hannanas-arts. Ik zit ook op Chickensmoothie, als Hannanas. Ik heb ook huisdieren, namelijk een kat, Maya (
fototje!:
), zes kippen, Elvis, Burnt brownie, sneeuwwitje, grijsje en nog twee andere waar we nog geen naam op geplakt hebben^^
zo dat was het ongeveer, als er nog vragen zijn, wees dan niet bang om ze te stellen :3

~Hanna
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelstar
Admin~Clanleader
Squirrelstar


Aantal berichten : 42
Cats Points : 55
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 23
Woonplaats : Donderclan

-Warrior profile-
Rang:: Leader from the Thunderclan
Leeftijd:: 17 good moons
Partner:: He found my on a day en he is a lucky cat.

Miss. Pineapple Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss. Pineapple   Miss. Pineapple Emptydo apr 03, 2014 9:33 pm

Welkom Hanna!
Welke kleur sokken draag je c:

Verder hoop ik dat je nog veel plezier zult hebben op deze forum(we werken er nog steeds aan c:)
groetjes
AA(ookwel Amy)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://warriorcats-acl.actieforum.com
Hiddensight

Hiddensight


Aantal berichten : 3
Cats Points : 5
Registratiedatum : 03-04-14
Leeftijd : 23

-Warrior profile-
Rang::
Leeftijd::
Partner::

Miss. Pineapple Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss. Pineapple   Miss. Pineapple Emptyvr apr 04, 2014 4:09 am

ik heb nu even geen sokken aan XD
en dat hoop ik ook :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Miss. Pineapple Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss. Pineapple   Miss. Pineapple Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Miss. Pineapple
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WarriorCats :: Who are you? :: Real-
Ga naar: