WarriorCats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
ZoekenZoeken  IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

  Ik ben...Mijzelf!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Squirrelstar
Admin~Clanleader
Squirrelstar


Aantal berichten : 42
Cats Points : 55
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 23
Woonplaats : Donderclan

-Warrior profile-
Rang:: Leader from the Thunderclan
Leeftijd:: 17 good moons
Partner:: He found my on a day en he is a lucky cat.

 Ik ben...Mijzelf! Empty
BerichtOnderwerp: Ik ben...Mijzelf!    Ik ben...Mijzelf! Emptyzo okt 06, 2013 1:45 am

Nou ik heet alvast iedereen welkom! En hierbij stel ik me voor:
Haai mensjes(Katten) ik ben Amy en ben 12 jaar.Ik heb al een paar keer op WC gekeken.Ik heb boek 2 al gelezen aangezien 1 weg was en ik weet ondertussen wat er in 1 gebeurd is.Nu is het wachten op nummer 3.Ik vertrek de 14 tot en met de 18 met school naar Letland.In totaal met mij erbij gaan we met 12.Dan zal ik dus een hele week niet online zijn.Ook zit ik nu in het 2de middelbaar en heb ik het druk en mag niet altijd op de computer.Ik doe mijn best zo véél mogelijk online te komen.

Nu overmezelf
Meisje
12 bijna 13
Woon bij mijn ouders
Woon naast mijn buuren
Zit in het 2de middelbaar.

Verder:
Ik heb een eigen kat.Zijn naam is Snuffel en het is de leukste kater ooit! Hij is nu ongeveer een week of twee terug.Hij was eerst 3 dagen weg en vonden hem bij een vriendin.Na een aantal dagen/weken was hij weer weg,ongeveer 2 maanden lang! Nu is onze band zo sterk dat we niet zonder elkaar kunnen.

We zijn ook een opvang voor honden die om een bepaalde reden weg moeten bij hun eigenaar.Ze blijven in gastgezinnen net als ons en ze blijven bij ons tot ze een nieuwe eigenaar hebben of todat ze naar de sterrenclan(lol) gaan.De honden die we opvangen zijn echte schatten!

Meer info? PB staat open!
Greetz Amy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://warriorcats-acl.actieforum.com
 
Ik ben...Mijzelf!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WarriorCats :: Who are you? :: Real-
Ga naar: